TRN DEKORASYON İNŞAAT ELEKTRİK TURİZM OTOMOTİV SANAYİ DİDİM AYDIN

aydın yapı dekorasyon anahtar teslimat

TRN Dekorasyon İletişim 

Adres: Yeni mah. Pınar cad. No: 4B / 18 Didim Aydın 

Telefon:  0542 276 90 51


anahtar teslim tadilat aydın

Didim Akbük Anahtar Teslim Tadilat

Didim ve Akbük'te evinizin dekorasyonunu komple yenilemek veya inşaat halindeki projenizin tamamlanması için tasarım ve tadilat hizmeti almak istiyorsanız anahtar teslim tadilat firması sayesinde;

Didim Tüm sıhhi tesisat kurulum ve tamirat, 
Didim Elektrik ve doğalgaz tesisatı tamir ve kurulm,
Didim İç ve dış cephe kaplama
Didim İç ve dış cephe yalıtım, 
Didim İç ve dış cephe boya badana duvar kağıdı uygulamaları, 
Didim Pvc doğrama, 
Didim Alüminyum doğrama, 
Didim Elektrik sistemleri yenileme ve kurulum, 
Didim Cam balkon ve teras kapama, 
Didim Laminat, parke, fayans döşeme, 
Didim Alçı, alçıpan, kartonpiyer uygulamaları,
Didim Mutfak ve banyo dolabı yenileme, 
Didim Mutfak banyo tesisatı yenileme,
Didim Çatı tadilatı ve izolasyonu
Didim Kapı montajı

gibi ev ve ofis içi tüm tadilat hizmetlerini kapsayan bir hizmet alabilirsiniz. Didim ve Akbük çevresinde hizmet vermekteyiz. 

anahtar teslim tadilat didim

Didim'de ev veya ofis içi tadilat hizmeti almak istiyorsanız kaliteli malzeme kullanımı, zamanında teslim ve isteğinize uygun tasarım gerçekleştirilmesi oldukça önemlidir. Trn Dekorasyon olarak Didim ve Akbük çevresinde tüm anahtar teslim tadilat projeleriniz için ve ev ofis tadilat hizmetleriniz için hızlı ve kaliteli hizmet vermekteyiz. 

Trn Dekorasyon tecrübeli işçilik ve kaliteli malzeme kullanımı ile beraber tüm hizmetleri zamanında teslim etmektedir. 

Didim bölgesinde kaliteli ve güvenilir işçilik için uygun fiyatlar almak istiyorsanız Trn Dekorasyon'u tercih edebilirsiniz. 

mantolama sıhhi tesisat didim


Neden Anahtar Teslim Tadilat?

Artık eskiyen evinizi yenilemek ve hoşunuza gitmeyen inşaat hatalarını değiştirmek istiyorsanız eviniz için komple tadilat ve tamirat hizmeti alabilirsiniz. 

Yıpranan elektrik, su, doğalgaz tesisatını yenilemek, 
Açıkta kalan tesisat borularını duvar içine almak,
Elektrik anahtarı, priz, musluk yenileme, 
Laminat, parke, fayans, seramik döşeme ve yenileme,
Dış kapı için çelik kapı montesi,
Lavabo, duşa kabin, klozer, rezervuar yenileme,
Banyo ve mutfak dolabı değişim, 
Banyo ve mutfak için su yalıtımlı zemin döşeme,
ve ev dekorasyonunuzu değiştirerek alandan tasarruf etmek, yeni kullanım alanları oluşturmak

gibi taleplerle tadilat firması arayışına girebilirsiniz. 

anahtar teslim tadilat didim akbük


Tüm tadilat ve dekorasyon taleplerinizi tek bir firmadan karşılamak tüm hizmetlerin daha hızlı ve koordineli olarak yapılması ve dekorasyonun birbirine uyumlu gerçekleştirilmesi açısından çok önemlidir. 

Evinizi teslim edeceğiniz firma ise güvenilir olmalıdır. Mağdur edilmemek için belirtilen tarihte evinizin teslim edilmiş olması, uzun ömürlü ve kaliteli malzemeler kullanılarak iyi işçilikle yapılması çok önemlidir. Aydın Didim bölgesi için müşteri memnuniyeti ve kaliteli hizmet ilkesiyle çalışan Trn Yapı Dekorasyon'a tüm tadilat ve tamirat işlemleri için ulaşabilirsiniz. 

anahtar teslim tadilat didim

anahtar teslim tadilat akbük



Didim Akbük Dış Cephe Mantolama 

Mantolama işlemi ısı izolasyonunu sağlamak için üç farklı şekilde gerçekleştirilebilir. Üç mantolama türü için de Didim'de hizmet vermekteyiz.

Didim İç Cephe Mantolama, 
Didim Dış Cephe Mantolama, 
Didim Sandviç Mantolama. 

Mantolama sadece kış aylarında değil yaz için de oldukça fayda sağlamaktadır. Evin içerisindeki serin havayı izole ederek yaz aylarının aşırı sıcaklarında ferahlık sağlamaktadır. Enerji tasarrufu ve faturalardan tasarruf etmek için mantolama hizmeti almayı tercih etmelisiniz. Didim Akbük bölgesi mantolama hizmetleri için bize ulaşın. 

Didim Parke ve Fayans Döşeme

Didim ve Akbük çevresinde parke ve fayans döşeme hizmeti vermekteyiz. Birçok farklı çeşit fayans ve parke için bize ulaşın. Didim balık sırtı parke döşeme, Didim macar döşeme, Didim kesme taş model döşeme, Didim modüler parke döşeme talepleriniz için Trn Dekorasyon'a ulaşabilirsiniz. 

Didim Tesisat Yenileme

Didim elektrik tesisatı, Didim doğalgaz tesisatı, Didim sıhhi tesisat gibi tüm tesisat yenileme hizmetlerini Trn Dekorasyon'dan alabilirsiniz. 

Didim Çatı Tadilatı

Çatı izolasyonu, çatı onarım, çatı oluk tamiri ve yalıtım, kiremit çatı ve kenet çatı tamirleri Trn Dekorasyon tarafından tüm Didim ve Akbük ilçesinde verilmektedir. Dublex çatı tadilatı veya apartman, site çatı onarım, tadilat ve izolasyon hizmetleri için bize ulaşın. 

Didim Pvc Doğrama

Kapı ve pencere sistemleri için kullanılan pcv günümüzde en çok tercih edilen malzemelerden biridir. Su sızdırmaz bir malzeme olan pcv sağlam ve dayanıklı bir malzemedir. Sürme, katlanabilen, tek kanatlı, kemerli, stüdyo, cumba, gyotin, vasistas gibi birçok pvc çeşidi bulunmaktadır. Pvc sayesinde ses yalıtımı, ısı yalıtımı, estetik görünüm, kullanım kolaylığı gibi birçok avantaja erişebilirsiniz. Didim ve Akbük'te pvc doğrama hizmeti vermekteyiz. Villa komple Pvc kurulum, Pvc kapı ve Pvc pencere hizmetleri, projelere Pvc doğrama hizmeti sağlamaktayız. 

Didim Cam Balkon ve Teras Kapama

Cam balkon kapatma veya teras kapatma hizmetleri günümüzde hem estetik açıdan hem de ısı izolasyonu açısından oldukça fazla tercih edilmektedir. Balkon cam kaplama sayesinde evinizin kullanım alanını genişletebilir, depolama veya oturma alanı oluşturabilir, balkon ve terasların yarattığı ısı açığını kapatabilirsiniz. Didim Villa cam balkon, Didim daire cam balkon, Didim Teras cam balkon kapatma gibi hizmetleri Trn dekorasyon olarak vermekteyiz. Didim sürgülü cam balkon, Didim katlanır cam balkon, Didim ısı cam, Didim çift cam, Didim cam balkon sistemleri, Didim vitrin camlama sistemleri gibi hizmetler için bize ulaşın. 

TRN Dekorasyon İletişim 

Adres: Yeni mah. Pınar cad. No: 4B / 18 Didim Aydın 

Telefon:  0542 276 90 51